Charlotte-going-to-Australia.reismee.nl

De afgelopen weken

Ik heb veel gedaan de afgelopen weken. Ik heb een Nederlands meisje Maud ontmoet die woont 1 straat verderop. Ik kan kruipend naar huis :) Samen met haar heb ik de Bondi beach to Coogee beach walk gedaan. Super gaaf! Veel trappen en steile hellingen op en af lopen maar het was het absoluut waard. We hebben er een hele dag over gedaan, want wij hadden allebei zoiets van we hebben geen haast, normaal als gewoon doorloopt ben je z’n +/- 2,5 uur onderweg. Wij hebben er 5 uur over gedaan. We zijn op veel plekken even gestopt om foto’s te maken of om gewoon van het uitzicht te genieten. Tevens was het die dag ook zoon 35 a 40 graden. Ik heb me die dag nog nooit zoveel ingesmeerd en er gevolgens weer af gezweet. Ik was gelukkig niet verbrand die dag maar Maud was aan 1 kant van haar lichaam compleet verbrand en haar neus ook want die was ze vergeten in te smeren.. Sufferd. We zijn met de bus vanuit Coogee naar Newtown gegaan en zijn spontaan uit eten gegaan en ook naar de film geweest (de bios zat naast het restaurant.

Nu de scholen hier al een aantal weken weer zijn begonnen, begon ook langzaam de extra activiteiten die de school aanbied (met kosten natuurlijk hihi). Dus elke maandag moeten we om 08:15 uur op school zijn omdat G ukelele lessen heeft. Dinsdag moeten we om 07:50 uur op school zijn want G heeft dan schaakles. Want O heeft om 08:15 uur recorder (blokfluit) les. Moeder wou eventueel er voor zorgen dat ik niet 2 ochtenden in de week voor 1 uur op school blijf. Dus vandaar de schaakles voor G. De rest van de week hoeven we niet vroeg op school te zijn en kunnen we het een beetje rustiger aan doen. De woensdag heeft O band oefeningen na schooltijd. Ik blijf dan met G op school, zij kan dan lekker spelen in de speeltuin op het schoolterrein. Donderdag na school krijgen ze zwemles van mij, wat tot nu toe heel goed gaat! Vrijdag heeft O onder schooltijd skateboard lessen. Super gaaf om te zien welke trucjes hij daar leert. Ik blijf met mijn beide benen mooi op de grond staan dat is het veiligste voor iedereen zeker met een skateboard. Ik ben met Kira naar chinatown geweest. Sorry maar ik vond het behoorlijk tegen vallen. 1 kleine straat en dat was het… Ik wou er graag heen omdat het Chinees nieuwjaar was.

Vervolgens ondertussen naar world’s shopping centre geweest wat ook tegen viel. Toen naar een ander winkelcentrum en daar zijn we 2 uurtjes ofzo geweest en we hadden lang nog niet alles gezien. Goede reden om weer terug te komen al zeg ik het zelf. 2 weken geleden was mijn zus hier voor een lang weekend, was super gezellig en veel gedaan in die dagen. Ze kwam donderdag rond een uur of 11 hier en zondag om half 6 middags weer terug naar Bali. Vrijdags zijn we naar de sydney tower geweest, we hadden veel geluk omdat het weer super helder was en waardoor we een goed uitzicht hadden. 1,5 uur later begon het te regenen. Zaterdags zijn we naar Featherdale Zoo geweest. Dat is een dierentuin waar grotendeels van de dieren vrij lopen. Kangaroos, walibi’s en bepaalde volgels liepen vrij rond. Dus ik heb een walibi, kangaroo en wombat geaaid!! Ik wou heel graag een koala vast houden maar dan moest je de VIP ervaring doen en dan mocht je hem alleen maar aaien…! Volgens mij was je dan 60 Dollar armer. Laat het dan maar zitten. S’avonds zijn we uit eten geweest bij Darling harbour en echt lekker gegeten. Zondags niet zo heel veel gedaan zodat Marie haar backpack goed in kon pakken. Ze moest om 3 uur op het vliegveld zijn. Super gek om afscheid van haar te nemen. Vervolgens ben ik met Maud het centrum weer in gegaan want we zouden met Kira en Leah uit eten en om heen en weer te reizen leek me niks. Super leuk gehad met uit eten en toen vertelde Kira dat er volgend weekend een carnaval feest werd georganiseerd door NL’ers. Dus afgelopen weekend in Sydney carnaval gevierd. We waren op tijd het begon om 8 uur en we waren er ook rond 8 uur maar het werd pas echt druk rond 9 uur half 10. Maar ik heb het super leuk gehad met Kira en Maud en een nieuw meisje voor me Anouk.

Dat was het voor deze keer!



Groetjes,




Charlotte

Reacties

Reacties

Kira Stavorinus

We hebben het zeker leuk gehad zaterdag! x

Trudy

Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!