Charlotte-going-to-Australia.reismee.nl

The weather is changing

G,day mates!,


Het is ongeveer een maand geleden dat mam en Gerda langs kwamen. Daarna is de tijd zoals gewoonlijk snel voorbij gevlogen. Ik was na de tijd best wel moe en heb zelfs maandag overdag 45 min geslapen. Doe ik anders echt nooit! Verder heb ik die week nadat ze op de terug weg waren niet veel gedaan, heb lekker op mijn kamer gezeten en gerelaxt. In het weekend was ik alleen thuis dus Kira en Maud zouden dan blijven logeren, maar Maud kon toch niet vanwege skype sessies. Dus we hebben er een gezellige avond van gemaakt. Want de volgende dag (zondag) moesten we er vroeg uit omdat we een day trip gingen maken naar the Blue Mountains. Het is goedkoper om zondag met het openbaar vervoer te reizen want na $2,50 reis je gratis. Dus dan is het makkelijker om dan een dag weg te gaan met het openbaar vervoer. En gelukkig waren we op fris weer gekleed. Want in de zon was het wel lekker maar zodra je in de schaduw kwam te staan merkte je echt wel dat het koeler begon te worden. Maar we zijn via een skyrail naar de andere kant van de inham van de Mountain gegaan. Was wel erg grappig om met 2 personen die last hebben van hoogtevrees daar in te stappen. Vervolgens had Kira nergens last van en Maud had zoiets van " HOE KAN JE GEEN HOOGTEVREES HEBBEN?! WE HANGEN 120 METER HOOG!" Nou ik denk dat het kwam doordat het karretje niet zoveel heen en weer wiebelt. Daarna hebben we lunch gehad in het gebouw voordat we naar beneden zijn gegaan met de cableway. Daar had Kira ook nog wel kriebels bij, ik zelfs. Want je zag de eerste kabelpaal (?) en daarna zag je een steile drop naar beneden. Oej. Maar uiteindelijk was het wel heel gaaf. Maar door dat we naar beneden gingen, waren we niet meer in de zon dus het werd best koel. Maar doordat we veel aan het lopen waren bleven we wel warm. Veel foto's genomen en veel lol gehad! Check Instagram anders daar staan een paar foto's op. Zo rond 4/5 uur zijn we weer terug gegaan aangezien we nog 3 uur moesten reizen. Later die week kwam Kira's zus op bezoek voor 3 weken. Die vrijdag hebben met zijn drieën The Bridge Climb gedaan. We hadden een super leuke tourgide waardoor Kira zich op haar gemak voelde, net als iedereen. 1 Woord : AMAZING! zo gaaf om alle gebouwen te zien en nog specialer omdat het de eerst dag van vivid was. dus extra speciale prachtige pictures.

Aankomende zaterdagochtend een lang weekend weg naar the Withsundays. Een groep eilanden bij Arlie Beach. Maandagavond kom ik weer terug. Kijk er erg naar uit! Daarom is deze blog een beetje kort zodat ik een kleine blog kan schrijven over the Whitsundays.


Tot de volgende keer!


Greetings,


Charlotte

Reacties

Reacties

Samantha-Au Pair team

OMG WHITSUNDAYS!! Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!