Charlotte-going-to-Australia.reismee.nl

It became real!

We zijn alweer een goed week verder en zijn toch een aantal dingen gebeurt.

Voordat ik een vliegticket kan boeken eerst je visum regelen! Dat heeft TA (travelactive, zo heet de organisatie waarbij ik een au pair ben geworden) er goed ingeramd... Thanx! Tja je wilt niet dat je in Sydney aankomt en je visum is niet geregeld en je weer wordt terug gestuurd. Jep ik ken border security!

Maar ik heb dinsdag mijn vlucht geboekt, aangezien ik de vrijdag ervoor mijn visum had gekregen. Na een goede zoektocht vonden mam en ik een ticket waar wij ons beiden prettig bij voelde. 1. Niet belachelijk duur 2. Een bekende site (vertouwen) 3. En 1 keer overstappen.

Ik vlieg vrijdag 20 januari 2017 om 12.30 uur en ik kom zaterdag om 20.40 uur aan in Sydney. Ik houd een kleine rekening met een jetlag.... kleintje maar hoor. Goedendag wat een bedrag in een keer van je rekening. Het is voor een goed doel dacht ik bij mezelf!

Host vader is super lief en zei Prima we halen je op en wat wil je als ontbijt? pannekoeken of wafels? Super toch?!

De volgende keer zal even op zich laten wachten, gezien het feit met de feestdagen en mijn werk, oud en nieuw en verjaardag en afscheidsfeestjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!